Szanowny Widzu Heliosa,

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy chcą reklamować treści dopasowane do Twoich preferencji. W związku z wejściem w życie od 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”) chcielibyśmy zapoznać Cię z poniższymi informacjami zanim przejdziesz do naszej strony. Klikając w link „Przejdź do strony” lub zamykając to okno lub korzystając dalej ze strony zgadzasz się na postanowienia opisane tutaj.

Przejdź do strony »

Wydarzenia

Szczegóły

„Kino to emocje” - #ChodźDoKina

„Kino to emocje” - #ChodźDoKina

Czy pamiętacie jak śmialiście się na projekcji znakomitej komedii albo uroniliście łzę na wzruszającym dramacie? Z pewnością, w końcu KINO TO EMOCJE! „Kino to emocje” to również wyjątkowa kampania społeczna, zainicjowana przez wszystkie kina w Polsce.

Od 4 września we wszystkich naszych multipleksach, telewizji i internecie możecie zobaczyć emocjonalne spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, którzy przypominają dlaczego warto chodzić do kina!

Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów. Patronami medialnymi kampanii zostali: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

Kino to emocje, zatem #ChodźDoKina!