Szanowny Widzu Heliosa,

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy chcą reklamować treści dopasowane do Twoich preferencji. W związku z wejściem w życie od 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”) chcielibyśmy zapoznać Cię z poniższymi informacjami zanim przejdziesz do naszej strony. Klikając w link „Przejdź do strony” lub zamykając to okno lub korzystając dalej ze strony zgadzasz się na postanowienia opisane tutaj.

Przejdź do strony »

INNY WYMIAR SPORTU A

Festiwal Telewizyjnych Filmów Sportowych w Olsztynie

  • Dokument
  • Od lat: 12
  • Produkcja: Polska [-]
  • Premiera: 15.05.2014 (Polska)

Reżyseria

-

Scenariusz

-

Opis filmu

KLATKA

Reżyseria: Sylwester Latkowski
Scenariusz: Sylwester Latkowski
Zdjęcia: Tomasz Michałowski, Karina Kleszczewska, Radosław Górka, Sylwester Latkowski
Dźwięk: Igor Grątkowski, Sylwester Latkowski
Montaż: Krzysztof Szpetmański
Kierownik produkcji: Renata Kozak-Jodziewicz, Sylwester Latkowski, Witold Będkowski
Produkcja: Telewizja Polska, Opusnet

Klatka z filmu Latkowskiego to trybuna stadionu piłkarskiego odgrodzona wysokimi prętami zarówno od boiska, jak i od sąsiadujących sektorów. Wprowadzani są tam kibice, pilnie strzeżeni przez policję. Na stadion przyszli pod eskortą, pod eskortą też zostaną odprowadzeni na dworzec...


ARENA

Reżyseria: Piotr Bernaś
Scenariusz: Piotr Bernaś
Zdjęcia: Łukasz Żal
Dźwięk: Piotr Pastuszak
Montaż: Piotr Bernaś
Kierownik produkcji: Anna Rusiecka
Produkcja: Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Studio Munka, Telewizja Polska, Hugo Films

Jakie są powody ludzkiego dążenia do autodestrukcji? Jakie są źródła motywacji człowieka, który wybiera życie polegające na wiecznej walce, okaleczaniu swojego ciała i ryzykowaniu zdrowia? Czy droga poprzez ból fizyczny jest ucieczką od innego rodzaju bólu? Wreszcie, co leży u podstaw społecznej fascynacji ryzykiem i agresją? „Arena“ to film o współczesnych igrzyskach, arenie i gladiatorach.